نوشته شده توسط : علی

02-پروژه آماده پریمیر زیرنویس نئون Neon Social Lower Thirds

پروژه زیرنویس نئون یک الگوی درخشان پریمیر است که از برخی از جدیدترین نکات، ترفندها و تکنیک‌ها برای نمایش و بهبود رسانه شما استفاده می‌کند. استفاده از آنها بسیار آسان است، به سادگی تصویر و متن را ویرایش کرده و رندر را فشار دهید. می‌توانید از آن‌ها در ویدیوهای یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنید. مخاطبان خود را با این انیمیشن با ظاهر پیشرفته و پر انرژی تحت تاثیر قرار دهید.

 

04-پروژه پریمیر زیرنویس برای شبکه های اجتماعی Social Media Lower Thirds

پروژه آماده پریمیر زیرنویس یک پروژه گرافیکی متحرک با طراحی خلاقانه و روان است که شامل 10 جایگاه مختلف برای 3 وب سایت رسانه اجتماعی: یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام است. استفاده از آنها بسیار آسان است، به سادگی متن را ویرایش کنید، رنگ ها، موقعیت و مقیاس را تنظیم کنید و رندر را بزنید. می‌توانید از آن‌ها در جعبه‌گشایی، اسکیت‌ها، کلیپ‌های موسیقی، شوخی‌ها، تقلیدها، خودسازی، نحوه انجام کار و ویدیوهای بررسی محصول استفاده کنید.

 

07-دانلود پروژه آماده زیرنویس مدرن رنگی Colorful Modern Lower Thirds

پروژه آماده پریمیر زیرنویس مدرن رنگی یک پروژه منحصر به فرد و مدرن است. شگفت انگیز که کار و ارائه شما را تزئین می کند. بینندگان با این ثلث پایینی تمیز و رنگارنگ متوجه نام ها و حرفه های شما خواهند شد. اکنون بخرید و 16 یک سوم پایینی منحصر به فرد، مدرن و رنگارنگ دریافت کنید. این یک سوم پایینی منظم برای نمایش اسلایدها و ارائه ها، ویدیوهای یوتیوب یا فیس بوک، برنامه های تلویزیونی و مصاحبه ها، تریلرها و تیزرها عالی هستند. متن، رنگ، موقعیت را تغییر دهید و یک نمایش فوق العاده دریافت کنید.

 

09-دانلود پروژه آماده پریمیر زیرنویس فصل ها Seasons Lower Thirds

پروژه پریمیر زیرنویس فصل ها یک الگوی مدرن برای با 12 انیمیشن عنوان تمام صفحه پر از انیمیشن و شیک است. همچنین برای راحتی شما، 24 جایگیر برای متن به طور ویژه آماده شده است. این الگو برای ایجاد نمایش اسلاید شرکتی، اطلاعیه رویدادها، مصاحبه ها، نمایش های تلویزیونی، وبلاگ ها و موارد دیگر مناسب است.

 

دانلود پک پروژه آماده پریمیر زیرنویس

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نرم افزار ایندیزاین InDesign چیست؟

نرم افزار ایندیزاین (Adobe InDesign) معروفترین نرم افزار در حوزه نشر رومیزی، صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد. وظیفه اصلی نرم افزار ایندیزاین کنار هم قرار داردن متون و عناصر نگاره ای در قالب صفحات است. بیشترین کاربرد نرم افزار ایندیزاین InDesign در آماده سازی مواردی از قبیل کتاب، سررسید، بروشور تبلیغاتی، مجله و … است. نرم افزار ادوبی این دیزاین با زبان برنامه نویسی ++C نوشته شده و محصول شرکت معروف ادوبی است که متخصص در حوزه ساخت نرم افزارهای گرافیکی قوی می باشد.

از نرم افزار ایندیزاین برای طراحی بروشور، طراحی صفحات مجلات، روزنامه ها، پوستر، کارت ویزیت، کارت پستال، استیکر، کمیک و انواع دیگر اسناد و رسانه های چاپی استفاده می شود. طراحان گرافیک حرفه ای که در زمینه انتشارات یا تبلیغات فعالیت می کنند از این نرم افزار استفاده می نمایند. هنگام طراحی می توان از ایندیزاین در کنار سایر نرم افزارهای گرافیکی شرکت ادوبی استفاده نمود یا از آن به تنهایی استفاده کرد.

نرم افزار ایندیزاین ابزارهای ضروری برای طراحی صفحات و چارچوب بندی های مختلف متون را که برای صنعت چاپ و رسانه های دیجیتال کاربرد دارد، فراهم می کند. ایندیزاین کاربران را قادر می سازد تا به روش ساده ای صفحات حرفه ای خلق نمایند که بتوان آن ها را به شکل چاپی یا آنلاین منتشر کرد. این نرم افزار به خصوص برای اسنادی که دارای چندین صفحه است و طرح هایی که در آن ترکیبی از متن و تصاویر وجود دارد کاربرد دارد. به علاوه می توانید ویرایش و ایجاد افکت روی تصاویر را در حد بسیار ابتدایی در این نرم افزار انجام دهید و با کمک ابزارهای داخل آن وکتورهای ساده بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | نظرات ()