پکیج تولید محتوای اینستاگرام
نوشته شده توسط : علی

وقتی پستی را می یابید که می خواهید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید ، کافیست یک DM را به کاربر ارسال کنید یا در مورد این نظر نظر دهید تا به شما اطلاع دهند. الف) عاشق پکیج تولید محتوای اینستاگرام آنها باشند و فکر می کنید کاربران شما نیز از آن لذت خواهند برد ، و ب) درخواست اجازه برای به اشتراک گذاشتن آن در فید خود.

به آنها اطلاع دهید که به آنها اعتبار مناسبی می دهید ، و بیشتر اوقات آنها خوشحال می شوند که در معرض دید بیشتری قرار بگیرند و بدانند که فکر می کنید کار بزرگی انجام می دهند.

 

اگر واقعاً می خواهید پیروان اینستاگرام خود را تحت تأثیر قرار دهید ، می توانید مانند این که Lancôme در حساب اینستاگرام خود انجام می دهد ، شبکه اینستاگرام خود را به مجموعه ای پیچیده و به هم پیوسته از تصاویر و فیلم ها تبدیل کنید.

سبک محتوای تصویری اینستاگرام شما باید نشانگر برند شما باشد. برای ایجاد سبک مناسب برای تجارت خود ، به این سؤالات پاسخ دهید:

     شما می خواهید مردم با مارک شما چه ارتباطی داشته باشند؟ استفاده از این رنگ ها را عمدتا در پست های اینستاگرام خود استفاده کنید.
     چه نوع محتوایی را می خواهید ارسال کنید؟ عکس و فیلم با افراد ، چهره های نزدیک ، محصولات شما ، مناظر؟ البته ، لازم نیست که خود را محدود به یک نوع عکاسی کنید ، اما کمک به شما برای داشتن یک ایده کلی در مورد انواع محتواهایی که می خواهید ارسال کنید.
     از چه فیلترهایی استفاده خواهید کرد؟ یکی از راه های ایجاد یک موضوع قابل تشخیص در اینستاگرام استفاده از یک فیلتر خاص روی تمام محتوای شماست. این یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد استایل اینستاگرام امضا است

 

شما به اندازه کافی محتوای ارسال نمی کنید.
     شما محتوایی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف اینستاگرام خود ارسال نمی کنید.
     شما به اندازه کافی به افراد نرسیده و به اندازه کافی درگیر می شوید.

اگر در ابتدا می خواهید دنبال کننده های بیشتری را جذب کنید ، ممکن است روی ارسال مطالب جذاب مانند نقل قول های الهام بخش و انگیزشی ، عکس های حیوان خانگی زیبا و انواع مشابه محتوا که مردم در اینستاگرام دوست دارند تمرکز کنید.




:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: